Monday, April 19, 2010

DURRA ADELA


Ketika warga Malaysia di Bahrain masih terkejut dengan pemergian Bonda kepada seorang rakan, Eda, ke rahmatullah pada 14April @130am di Salmaniya Hospital Bahrain, Nor & Rakhim pula menyambut kehadiran ahli baru dalam keluarga mereka dengan penuh kesyukuran.




Apa2 hal pun kita tengok jari2 dia dulu
tomeyyyyyyyy tangattt
ghase macam nak geget2!
tapi takut kena saman lak ngan Opah dia
kat Bagan Datoh nun..




Lahir2 dah dapek certificate!
Umi simpan elok2 taw, bahan bukti ni
made n born in Bahrain!






Nama saya : Durra Adela
Cita-cita saya: Rahsia
Warna kegemaran saya: Pink
Minuman kegemaran saya: Susu Ibu
Hobi saya: Tidor
Blog kegemaran saya: Dakwan!
wakakakakakakakaka







Ehhhh sapa kata saya suka nangis?
ini namanya self defense okay
manalah tau kalau2 abang Dhuha ngan Muzafar nak buli sok!
Kita harus sentiasa bersedia!






Saya tak kesah apa orang nak cakap
yang penting saya dah ada peminat.
anti wan tentu kata kak KT nak pressure dia..
mana ada mana ada...;-)






Abang Raziq, nanti kita dah besar sikit
bolehlah kita ikut awak piknik kat Hidd ke,
Arad ke, Dolphin Park ke ekk...






Umi dan abang saya yang hensem
mungkinkah tahun depan akan ada penambahan
pada ahli keluarga kami?
tungguuuuuuuu






Ingatkan nak maintain a low profile jer
tapi diorang ni tak sabar2 nak tubuhkan fanclub utk saya.
tak tergamak nak lukakan hati mereka
layarilah www.durra.com utk keterangan lanjut.
muahahaha ofis kat Florida tuuu..:P


1 comment:

shaza said...

Assalamulaikum..,

Alhamdulilah, semasa sedang mencari info tentang Bahrain, saya terjumpa blog anda. Suami saya telah di tawarkan bekerja di Bahrain dengan Ministry of Work. Di sini saya ada pertanyaan. Bagaimanakah sistem persekolahan di sana? Boleh saya dapatkan info tentang prosedur dan yuran2. Boleh emailkn ke shazarina79@yahoo.com.my..

Terima kasih